בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ב-2021

בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ב-2021

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

אחת הבשורות הגדולות של הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש לבעלי העסקים היא היכולת להפוך לסוכנות פרסום עצמאית ולטפל באופן עצמאי בפרסום העסק. כל אחד יכול לפתוח חשבון מפרסם, לבנות בעצמו את המודעות, להגדיר את קהל היעד, להגדיר תקציב ולצאת לדרך ללא סיוע של אף גורם מקצועי. אלא שזהו בדיוק גם עקב האכילס של השיטה. שיווק בדיגיטל הוא תחום מקצועי שמחייב עמידה בעקרונות מקצועיים ברורים וללא בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, אתם עשויים למצוא את עצמכם מחסלים את כל התקציב שעומד לרשותכם, מבלי שהשתנה משהו בעסק.

מהי אסטרטגיית שיווק בדיגיטל?

פעילות שיווק היא אינה פעילות שעומדת באוויר, אלא פעילות שיש לה יעדים ברורים. יעדים אלה יכולים להשתנות עם הזמן ובהתאם לשינויים החלים בעסק ובשוק המטרה. על פי היעדים שאותם רוצים להשיג יש גם לבנות תכנית שמפרטת את המסרים השיווקיים, את המהלכים האסטרטגיים שבהם ננקוט, את הטקטיקות השיווקיות שבהן נשתמש וכמובן את הערוצים שבהם נפרסם ונשווק את עצמנו. בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל הוא תהליך שבמסגרתו מוגדרים כל הפרמטרים הנדרשים על מנת להבין מה עלינו לעשות, צעד אחרי צעד ולאורך זמן, עם פעילות השיווק שלנו.

http://www.youtube.com/watch?v=JslqHbqOBaw

איך בונים אסטרטגיה שיווקית?

אסטרטגיית שיווק היא תוצר מקצועי שמצריך חשיבה ויכולות מקצועיות הן בתחום השיווק והן בתחום הדיגיטל. בתהליך בניית האסטרטגיה, נעשית חשיבה על מאפייני העסק, הערכים המרכזיים שלו, פרופיל קהל היעד ופרופיל הפרסונה השיווקית האולטימטיבית של העסק, ערוצי השיווק והפרסום שיאפשרו הגעה מקסימלית לאותו קהל יעד, המאפיינים הגרפיים והטקסטואליים של מודעות הפרסום והשיווק במטרה לשבות את ליבו של קהל היעד וכמובן האופן בו יחולק התקציב לטובת כל זה. תהליך כזה לא יכול להתבצע על פי רשימת מכולת והוא מצריך חשיבה מקצועית וניסיון מקצועי בתחומים הרלוונטיים (שיווק ודיגיטל). לצורך בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, פנו לגורם מקצועי המתמחה בתחום זה ובהמשך הדרך גם יוכל לספק לכם ליווי והוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית שנבנתה.

פרופיל קישורים מגביר תנועה לאתר

אסטרטגיה שיווקית – האם זה הכרחי?

ובכן, התשובה היא שאם אתם רוצים למקסם את ההשקעה שלכם בשיווק ופרסום, ובמקרים רבים גם אם אתם רוצים בכלל לראות תוצאות, אז כן, זה הכרחי. זאת לא בעיה לפתוח חשבון פרסום בפייסבוק ובגוגל ולהתחיל לפרסם כבר בעוד חצי שעה מעכשיו, אבל זה לא מה שיביא לכם את התוצאות העסקיות הנדרשות. אם זה היה כל כך קל וזה היה עובד נהדר, הרי שכל העסקים היו פורחים ובא לציון גואל, אלא שבפועל שיווק נותר אתגר מקצועי שמחייב בידול מהמתחרים, שמחייב חשיבה יצירתית ומסודרת על פי עקרונות מקצועיים, או במילים אחרות מחייב בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זה עולה כסף, אבל התמורה שווה כל שקל, לבטח ביחס למה שתרוויחו, אם בכלל, בהתנהלות עצמאית לא מקצועית ולא מסודרת ללא אסטרטגיה שיווקית.

ניהול אסטרטגיה שיווק ומיתוג – אסטרטגיה שיווקית בכיף

איך לבנות אסטרטגיה שיווקית ? תכנון אסטרטגיה שיווקית בנויה מכמה שלבים לעסק. נניח אתם בשלב הראשוני. יש לכם מוצר או תחום התמחות ואתם רוצים להתחיל ליצור פיתוח אסטרטגיה שיווקית. ישנה את הדרך העצמאית – ” אסטרטגיה שיווקית פרילנס ” – לקיחת אסטרטגיות שיווק קורס בסיסי או ללמוד מתוך אסטרטגיה שיווקית מצגת שילמדו אתכם איך להתחיל לשווק בעצמכם. וישנה גם אפשרות שנייה והעדיפה מבחינה מקצועית – לקחת עזרה מאיש מקצוע אשר מתמחה במתן ייעוץ אסטרטגיה שיווקית ויש לכך מספר יתרונות : איש מקצוע ייתן לכם מענה ומעקב אחר אסטרטגיות שיווק עכשוויות ותמיד ידביק לכם את הפער המשתנה בשוק, בנוסף אדם המתמחה בכך מכיר מספר שיטות לבצע אסטרטגיה עסקית שיווקית. יועץ אסטרטגיה שיווקית הנותן לכם שירות ייעוץ שיווק אסטרטגי ומפשט לכם את התהליך של אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית ובונה לכם תוכנית אסטרטגיה שיווקית ומיישם אסטרטגיה שיווקית תוכנית עסקית שתעזור לכם לזהות באיזה שלב אתם בהווה ומה צופן לכם העתיד. צריך לתת הרבה ריספקט אסטרטגיה ותקשורת שיווקית זה התחום אשר יביא לכם את הלקוחות ויש לו חלק חשוב וכמעט שווה לערך המקצועי שאתם נותנים. במידה ואתם רוצים בעצמכם להבין את השלבים ולהיות מעורבים בעסק שלכם – קודם כל אנחנו מברכים על כך, זה חשוב מאין כמותו. עם יועץ עסקי אתם תראו ותבינו את השלבים של ייעוץ אסטרטגי שיווקי וביניהם : יצירת אסטרטגיה שיווקית, פרומו אסטרטגיה שיווקית ופרסום,כתיבת אסטרטגיה שיווקית,אסטרטגיה שיווקית למוצר חדש, אסטרטגיה שיווקית מיצוב, אסטרטגיה שיווקית מיתוג, למוצר החדש תבנו סילבוס אסטרטגיה שיווקית , כדי ללמוד מכל העולם גם תעשירו את הידע עם אסטרטגיה שיווקית גלובלית, את הידע תמיד ניתן להרחיב עם אסטרטגיה שיווקית מאמר בנושא אסטרטגיה שיווקית מהי כדי להרחיב את הבסיס אותו תקבלו ותעשירו בעזרת ייעוץ שיווקי אסטרטגי.

בתהליך חשוב לשים דגש על בחירת איש המקצוע – אסטרטגיה שיווקית לדוגמא נפרסת על הרבה תחומים ונושאים ורצוי לעשות אסטרטגיה שיווקית בידול והבנה איזה איש מקצוע אתם צריכים – לטובת מה? אסטרטגיה שיווקית באינסטגרם,אסטרטגיה שיווקית יוטיוב, אסטרטגיה שיווקית בפייסבוק, אסטרטגיה שיווקית חברות גדולות,אסטרטגיה שיווקית לסטארט אפ, אסטרטגיה שיווקית מסעדה ישנן כמובן אנשי עסק המגדירים את עצמם המתעסקים בכמה תחומים שהגדרנו פה – אסטרטגיה שיווקית ופרסום, אסטרטגיה שיווקית כללית, אסטרטגיה שיווקית לאתר, אסטרטגיה שיווקית לעסקים. לסיכום מקווים שענינו על השאלה אסטרטגיה שיווקית מה זה ? והבאנו מספר רחב של אסטרטגיה שיווקית דוגמאות ממוקדות.  ללמוד אסטרטגיית שיווק לעסק זה לא קל לבד. קחו אדם שמתמחה עם אסטרטגיית תקשורת שיווקית ותתנו לעצמכם את הזמן לעבוד על הערך שאתם מביאים.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו