בניית חנות וירטואלית – הדרך להכנסה של 2,000+ ש”ח בחודש!

בניית חנות וירטואלית – הדרך להכנסה של 2,000+ ש”ח בחודש!

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כולם יודעים ומבינים שבניית חנות אינטרנטית עבור העסק שלהם היא מנוע צמיחה אדיר ודרך נוספת וחכמה להגדיל את הרווחים ולהגיע לקהלים חדשים. רבות נכתב ודובר על היתרונות הטמונים בבניית חנות וירטואלית, ועל היעילות, החיסכון והאפקטיביות שלה. אבל הרצון של כולם להקים כאן ועכשיו חנות אינטרנטית למרכולתם, גורמת לרבים לרוץ מהר מידי ולבצע כמה טעויות קריטיות.
מומחי הדיגיטל של ‘ירדן דיגיטל’ רוצים להעניק לך כמה טיפים קטנים, כדי שתתכנן נכון את בנית החנות הוירטואלית שלך ותגרום לה להיות בולטת ומצליחה.

בניית דפי נחיתה

מקום מפגש הומה

החנות היא מקום המפגש בין אנשים שרוצים לרכוש לבין מגוון המוצרים שיש לך להציע. אולם בעולם הוירטואלי, יש שני אופני מימוש של המפגש הזה. הראשון הוא שהחנות שלך מחפשת באופן אקטיבי אחר קהל הלקוחות והיא זו היוזמת את המפגש. השנייה היא שקהל הלקוחות מגיע אליך והוא היוזם. כל אחד מהאפיקים דורש הערכות אחרת ושיטות אחרות למימוש התהליך.
בעת בניית חנות וירטואלית, לא נרצה לחכות שאנשים רק ישמעו עליה ויכנסו בעצמם. בעולם תחרותי כל כך, עמוס במידע ותוכן וקצר ביכולת הקשב של הקהל, אם לא נצעק ונדחף, לא ישימו אלינו לב. הצעקה “אני פה” מתבטאת בפעילות שמטרתה פרסום והגדלת החשיפה לאתר. הפרסום יכול להיות בכמה אופנים, כמו פרסום מודעות בפייסבוק וכלי נוסף וחשוב הוא הקידום הממומן בגוגל ובמקומות נוספים, כדי שהחנות שלנו תבלוט מעל השאר.

 

החלק התוכני ויצירת ערך מוסף

האפשרות השנייה היא של לקוחות שמגיעים אלינו. לצורך כך נצטרך ליצור עבורם ערך ממשי דווקא בחנות שלנו. נוכל להציע להם עניין ותוכן שישאיר אותם עוד בחנות, להציע להם פרואקטיבית הצעות למוצרים משלימים, לפתות אותם באמצעות מבצעים וכן לספק להם חוויה נוחה של הקניה עם שלל תמונות, הסברים מורחבים על המוצרים ואפילו תוכן חוויתי משלים ומעשיר כמו בלוגים ומאמרים מקצועיים או טיפים.

לדוגמא, נניח שנרצה למכור ציוד יצירה לילדים. במידה ותשלבו סרטונים ובהם אתם מסבירים כיצד ליצור מהציוד שלל יצירות מגניבות, ורעיונות ליצירות מפתיעות, ההורה-הלקוח ישתכנע שהמוצר ייתן לו תוצר יפה, הוא יישאר בחנות ואולי יחפש יצירות נוספות וגם יחזור שוב בפעם הבאה שהוא יצטרך להעסיק את הילדים. יצירת תוכן באתר, כמו מאמרים מקצועיים וכד’, גם תסייע לקידום האורגני של החנות.

שיווק באונליין

החלק העיצובי

לא נרצה להיכנס לחנות מלוכלכת ומוזנחת, שנראה כאילו מעולם לא העבירו מטלית על האבק במדפים. ככה זה גם בעת בניית חנות וירטואלית ברשת. לנראות יש השפעה רבה. ובאופן מפתיע, השפעה זו אינה מוגבלת רק לתחום הוירטואלי אלא משליכה גם על החנות הפיזית במידה וקיימת ופוגעת במותג או העסק כולו.

כשאנו מדברים על עיצוב אין הכוונה רק לגרפיקה. היא חשובה בלי ספק. אבל אנחנו מדברים על בניית חנות וירטואלית בצורה חכמה, שתספק חווית קניה נעימה ומיוחדת. אלו קטגוריות נבליט, אלו לשוניות נציג, היכן נשים את המבצעים והאם להציג רק תמונות קטנות של המוצרים או גם תמונות מפורטות או תמונות אווירה?

חובה גם שאפשרויות החיפוש והשיטוט בין “המחלקות” יהיו פשוטות ומהירות, שהממשקים השונים בחנות יהיו אינטואיטיביים ומערכת ההזמנות והתשלום קלה ונעימה למשתמש. בחלק זה מאוד מומלץ להשתמש בחברה מנוסה, שיש לה ניסיון בבניית חנות וירטואלית והיכרות עם הצרכים והטרנדים בתחום.

נגישות והתאמה לכל

בנית חנות וירטואלית צריכה להיעשות בצורה רספונססיבית. שתוכל להיות מוצגת, בצורה מיטבית בכל המסכים השונים המקיפים אותנו. תארו לכם שהייתם פותחים חנות מפוארת אבל עושים את הפתח בגובה 1.2 מטר בלבד, כך שאנשים מגובה זה ומעלה יתקשו להיכנס. נשמע מופרע? אז איך זה שרבים מבעלי החנויות ברשת בוחרים, למשל, שלא לאפשר לבעלי מכשיר סלולארי נייד, לרכוש בצורה סבירה באתר שלהם?
ראו גם: בניית דפי נחיתה מנצחים!

 

החלקים הטכניים

נכון, נקדיש רבות לתוכן ולצדדים העיצוביים, אך מאחורי כל בניית חנות וירטואלית יש שלל טכנולוגיות, תוכנות וקודים, המאפשרים לה לפעול בצורה חכמה. מערכת ניהול הזמנות ומלאי, מערכת סליקה ותשלומים ואבטחה מפני פריצות סייבר והאקינג, מערכת לתיאום משלוחים ועוד ממשקים ותוכנות נסתרות מעין, שהם ליבו הפועם של האתר.

עם דף מוצר לא יעלה, זה יהיה לא נעים אבל לא נורא. אם מערכת ההזמנה והתשלום תקרוס, זו תהיה מכה קשה יותר. לכן הקפידו לעבוד עם חברות מיומנות ומקצועיות, לא רק בצד הויזואלי או התוכני אלא גם בצד הטכנולוגי. וזכרו, בניית חנות וירטואלית אינה מסתיימת כששלב הפיתוח מסתיים. היא דורשת גם עבודה של חברה חיצונית על בניית אתר, בדיקות וטסטים שהוא עובד כראוי וכן, אפילו הדרכה אישית שלך על תוכנות הניהול שבה.

אתר במובייל

מכאן זה שלך אבל אתה לא לבד

בניית חנות וירטואלית היא לא זבנג וגמרנו. גם כשסיימנו עם הבניה, יש צורך לתפעל אותה ברמה היומיומית. אם לא תחדש, תציע כל הזמן עוד ועוד תכנים, לא תתחזק את החנות ובאופן כללי תראה שגם אתה לא נמצא שם (לא הגיוני למשל שעכשיו פסח ואתה עדיין מציע מוצרים של חנוכה) – גם הלקוחות יינטשו. מתקשה ביצירת תוכן חדש ומזמין – פנו לחברות המתמחות בכך ותמורת ריטיינר חודשי פעוט הם יתפעלו לך את האתר ברמה גבוהה.

ראו גם: בניית אתרים באמצעות וורדפרס

כמה עולה בניית חנות וירטואלית?

אין מחיר מדויק והדבר תלוי בסוג החנות שאתם רוצים להקים, בטכנולוגיות בה ובהיקפה. חשוב לדעת כי קיימים בגדול שני מערכות בעת בניית חנות וירטואלית: מערכת קוד פתוח בה אתם יוצרים בעצמכם את החנות והיא בשליטתכם המלאה. ומערכת ‘קוד סגור’, שלמעשה מוצעת לכם דרכה חנות מוכנה שמישהו אחר בנה ואתם רק “משכירים” אותו ממנה, כך שהקמת החנות מהירה אך הפלטפורמה שלה לא בבעלותכם.

בנוסף, עליכם להחליט האם תרצו בניה על סמך תבניות גנריות או שתרצו חנות בעיצוב אישי. לכל מערכת או רמת בניה יתרונות וחסרונות משלה ויש להם על השפעה על המחיר. חנות בסיסית, תעלה החל מ-5000 ₪ וחנות בניה ברמה האישית תחל בכ-20000 ₪.

אנחנו בירדן דיגיטל מבינים שאתה רוצה להתחיל בבניית חנות וירטואלית ואנו מבטיחים לך שנתפור לך את החליפה המתאימה ביותר עבורך ולפי הדרישות שלך ובמחיר נוח.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו