פיקסל פייסבוק

פיקסל פייסבוק

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

פיקסל פייסבוק – מהו וכיצד הוא מביא לעסק לקוחות חדשים?

נקודה אחת קטנה יכולה לשנות קמפיין פייסבוק שלם. היא יכולה להביא לך הרבה יותר לקוחות לעסק ולגרום להשקעה שלך בפרסום בפייסבוק להשתלם. אנחנו מדברים על פיקסל פייסבוק. רוב המפרסמים כבר שמעו עליו ומשתמשים בו, אך מדי פעם אפשר עוד לראות קמפיינים שלא מנצלים אותו (וחבל).

לוגו פייסבוק

ישנן סיבות שונות לפרסם דווקא בפייסבוק ואחת מהן היא “הפיקסל“. מדובר קוד שמסופק על ידי הפלטפורמה ומוטמע באתר, בדף הנחיתה ובכל מקום שאנחנו יכולים לשלוט בו. הקוד לא משנה את מה שמופיע באתר והוא לא משפיע על חוויית הגולשים. הוא כן משפיע על ההצלחה של הקמפיין כיוון שהנקודה הקטנה הזו יודעת לאסוף מידע על המשתמשים.

פיקסל פייסבוק – איסוף מידע באופן תמידי

הפיקסל או הקוד מיועדים לשתילה בנכסים דיגיטליים אישיים (כמו אתר האינטרנט של העסק). לאחר שתילת הקוד, פייסבוק יודע לאסוף מידע על המשתמשים ולייעל את קמפיין הפרסום בפייסבוק. בפועל, הפיקסל של פייסבוק יודע לאסוף מידע ולענות לנו על שלוש שאלות:

  1. מי ביקר באתר או בדף שבו מופיע הפיקסל?
  2. מאיזה מקום הוא הגיע אל האתר או הדף?
  3. מה הוא עשה באתר או בדף?
 

חשיבות איסוף המידע

פרסום ממומן דורש מאיתנו השקעת כספים והמטרה שלנו היא לנצל אותם בצורה הטובה ביותר. בשורה התחתונה אנחנו רוצים לראות יותר התעניינות ויותר רכישות. לפייסבוק יש יכולת ללמוד על הקהל שלנו, גם בלי שנתאמץ לספר לו עליו. הפיקסל יעשה עבורנו את העבודה.
גולש אשר מחזיק בפרופיל פייסבוק (שזה כמעט כל גולש בישראל), יזוהה על ידי המערכת בזכות הקוד שהטמענו. מכך המערכת תסיק את המסקנה שאנחנו מעניינים אותו ותוכל לנתח מהם המאפיינים של אותו גולש ולחפש עבורנו משתמשים בעלי מאפיינים דומים.

למשל, אם הפיקסל גילה כי הגולשים באתר הם בני 45-35 וכי רובם הביעו עניין בפייסבוק ברכיבה בשטח באופניים, הוא ידע לפנות בהמשך לאנשים עם מאפיינים דומים. כלומר, פיקסל פייסבוק הוא קוד חכם שמסוגל לאפיין את האנשים שיכולים להתעניין בנו ולהפוך ללקוחות שלנו. הוא משפר את הקמפיין שלנו ומאפשר לנו לקבל תמורה גבוהה יותר בתמורה להשקעה שלנו.

פייסבוק מספקים את הקוד עבורנו

מצד אחד – כדי להתקין פיקסל פייסבוק באתר או בדף הנחיתה אין צורך בידע בתכנות. פייסבוק כבר מספקים את הקוד כפי שהוא וכל שעלינו לעשות הוא לשתול אותו. מצד שני – כדאי לפעול על פי ההוראות ולבדוק שהפעולה בוצעה כמו שצריך (עוד ניגע גם בזה).
את הקוד יש להעתיק ולהדביק בסוף מקטע ה – HEAD באתר או בדף. ניתן לשתול את הקוד כך שפייסבוק יקבל מידע מכל הדפים שבאתר וניתן לבחור דף אחד בלבד (בזהה לדף נחיתה). אלו מאיתנו שמסתבכים יוכלו ללכת צעד אחר צעד על פי המדריך של פייסבוק עצמה או להיעזר בשירותינו (נציין כי בכל קמפיין נדאג לשתול פיקסל ולקבל מידע חשוב).
ראו גם: בניית דפי נחיתה – מדריך

פגישת שיווק דיגיטלי

הפיקסל פייסבוק שם כדי להישאר

כל עוד הקמפיין ממשיך ואנחנו רוצים למקד את הקהל שלנו ולייעל את הפרסום בפייסבוק, אנחנו יכולים להשאיר את אותו הפיקסל באתר, ללא שינוי וללא הפרעה. המצב היחיד שבו נרצה להוריד אותו יהיה אם נרצה להפסיק לאסוף מידע על הקהל שלנו מכל סיבה שהיא.
יש לציין כי אנחנו יכולים להטמיע את הקוד במספר נכסים בו זמנית. הוא אינו חד פעמי ויכול להיות גם באתר, גם בדף הנחיתה ואם יש לנו נכסים נוספים שיש לנו גישה אליהם, גם שם. עוד נציין כי אם כל נכס עוסק בתחום אחר (למשל, אם אנחנו גם יועצים וגם נגרים חובבים שמוכרים את היצירות שלנו) אין כל סיבה להשתמש באותו קוד כיוון שכך אנו עלולים לפגוע בנתונים שנאספים.
ראו גם: מה זה רימרקטינג בפייסבוק?

 

לא על הפיקסל לבדו

ישנו “גבול” למה שאנחנו יכולים לצפות מקוד שניתן לנו. הוא לא יריץ עבורנו את הקמפיין אלא יהפוך את העבודה שלנו ליעילה ומדויקת יותר. הוא יכול לעזור לנו לקלוע לקהל המתאים, אך הוא לא יכתוב עבורנו מודעה ולא יעקוב אחר ההצלחה שלה. אנחנו צריכים להגדיר נכון את סוג הקמפיין, לבדוק שהכנסנו את הפיקסל בצורה הנכונה וכמובן, לכתוב מודעה מעולה ולבחור תמונה מושכת.

כאשר ההתקנה עובדת כמו שצריך והקמפיין מוגדר נכון, המערכת תתחיל לאסוף נתונים והתוצאות אמורות להיות טובות, זולות ומותאמות יותר למה שאנחנו רוצים לקבל. הפיקסל פייסובק לא יכול לעבוד עבורנו, אך הוא כלי “קטן” וחכם מאד שמקפיץ את הקמפיין למעלה.

מתי כדאי לוותר על פיקסל פייסבוק?

לאחר שהבנו כי ישנו קוד חכם, זמין וחינמי, יכולה לעלות אצלנו השאלה האם תמיד נרצה להשתמש בו. התשובה לכך היא “כן”. כמעט בכל קמפיין נרצה לערב את שורת הקוד ואלו מאיתנו שמרגישים שאינם יודעים כיצד להטמיע אותו יוכלו לפנות למדריכי פייסבוק, להיעזר בנו או להתנסות באופן עצמאי.

יציאה לדרך בלי פיקסל היא השארה של אחד הכלים הטובים ביותר על השולחן. הסיבה לוותר עליו היא בדרך כלל חוסר ידע וחשש מפעולות תכנות. בפועל, היישום שלו פשוט וכל חברת קידום תגדיר אותו בשלב הראשוני. אלו מאיתנו אשר מבקשים מהחברה שירותי קידום ממומן אך לא מספקים גישה לנכסים הדיגיטליים – יצטרכו לעשות זאת או לשאול האם הפיקסל הוטמע או לא.

 

נשמח לעמוד לרשותך

המומחיות שלנו היא להביא לך יותר לקוחות. ירדן דיגיטל מעמידה לרשותך צוות מקצועי ומנוסה אשר מכיר היטב את פלטפורמות הפרסום והשיווק, אלו שבתשלום ואלו שמתבצעות באופן אורגני. זה הזמן שנדבר, נשמע על העסק שלך ונראה כיצד נוכל לקדם גם אותך.

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו