קידום ממומן – מה זה ולמה כל עסק צריך את זה?

קידום ממומן – מה זה ולמה כל עסק צריך את זה?

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

לקבלת הצעת מחיר או ייעוץ בחינם חייגו:

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבצע מיוחד לבאים דרך האתר

כשאנחנו מחפשים משהו בגוגל – אם תשימו לב אתם תקבלו שני סוגי תוצאות: תוצאות בצורת מודעה שמופיעות בשלושת המיקומים הראשונים והתחתונים (ולעיתים גם בצד הדף) ותוצאות אורגניות – שממקומות במרכז. את התוצאות האורגניות שאתם רואים, גוגל מחליט לדרג לפי ציון רלוונטיות (שכוללים מעלה מ-200 פרמטרים אך נדבר על זה בפעם אחרת) ואילו המודעות ימוקמו בהתאם למי ששילם יותר על מילות המפתח שכלולות במודעה. אז מה זה קידום ממומן ולמה כל עסק חייב לכלול את זה באסטרטגיה השיווקית? בואו נצלול פנימה. 

אתר לדוגמא

אז מה קידום ממומן? על קצה המזלג…

פרסום ממומן שמכונה גם PPC קיצור של Pay Per Click  (בתרגום ישיר: תשלום לפי קליק) היא אחת מדרכי השיווק הפופולריות ביותר היום. החלק הכי טוב? יש לכם מודעה ואתם משלמים רק כשמישהו לוחץ עליה! כך אתם יכולים להופיע תמיד בראש תוצאות החיפוש עבור הביטויים הרלוונטיים לשירות/מוצר ולהגיע ללקוחות שלרוב כבר בשלים לבצע רכישה. 

5 סיבות למה כל עסק צריך קידום ממומן  

כשגולש מחפש שירות מסוים או מוצר – ככל הנראה הוא יפנה קודם כל למנוע החיפוש. היתרון המשמעותי בקידום ממומן הוא שהרגע שהחלטתם להקים קמפיין – תוך כמה שעות עד ימים בודדים המודעה שלכם תופיעה בראש תוצאות החיפוש עבור מילות המפתח הרלוונטיות שבחרתם. כך תוכלו להבטיח שהגולש (שהוא גם לקוח פוטנציאלי) שיחפש שאילתה שמורכבת ממילות מפתח שבחרתם (לדוגמה: צימר מומלץ בצפון) ייחשף לאתר שלכם ואתם תשלמו רק עבור אותם גולשים שהקליקו ונכנסו למודעה שלכם. אם אתם עדיין מתלבטים לנסות את פלטפורמת הפרסום הפופולרית ביותר בעולם – ריכזנו לכם כמה סיבות טובות להתחיל כבר היום. 

  1. תוצאות מהירות: עסקים קטנים ובינוניים זקוקים לתוצאות משביעות רצון והם מעוניינים להשיג אותם בדרך המהירה ביותר. קידום ממומן היא אולי הדרך המהירה ביותר לנהל קמפיין וליהנות מתוצאות מיידיות – מהרגע שתרצו לעלות את הקמפיין שלכם לאוויר זה עניין של ימים בודדים עד שגוגל מאשר את המודעה שלכם ויפרסם אותה בראש תוצאות החיפוש ועד שתראו תנועה רבה באתר שלכם ולידים רלוונטיים. בניגוד לשיטת הקידום האורגנית בגוגל, כאן תוכלו להגיע לקהל היעד המדויק ביותר במהירות מבלי להמתין זמן רב. 
  2. תוצאות שניתן למדוד ולשפר: יתרון חשוב נוסף של קידום ממומן היא היכולת למדוד כמעט כל צעד בקמפיין שלכם – עלויות, רווחים, צפיות, ביקורים באתר/דף נחיתה, קליקים ועוד גורמים רבים אחרים. מרגע שהקמפיין שלכם עלה לאוויר יש באפשרותכם לדעת מה ההוצאות שלכם, מה הרווחים או ההפסדים ובהתאם לכל המידע הזה תוכלו לשפר או לשנות עד להגעה לתוצאות הרצויות. 
  3. אין תלות בשיקולי דעת של גוגל: אנחנו מאוד אוהבים ומעריכים מאוד קידום אורגני SEO וללא ספק גלומים בו יתרונות רבים, אבל כדי להצליח בו לטווח הרחוק תזדקקו לאתר ידידותי לקידום ולעמוד בכל הסטנדרטים שגוגל מציב (אפשר לומר שזה יותר מ-200 גורמים שמדרגים את האתר שלכם) אך הדברים הנחמדים בקידום ממומן הוא שמהרגע שהקמפיין נוצר אתם לא צריכים לדאוג לגוגל ומהשינויים שהם עורכים באלגוריתמי הדירוג שלהם – רק ליהנות מהתוצאות ???? 
  4. להגיע לקהל הנכון: קידום ממומן מאפשר לכם לפלח בצורה מדויקת את הקהל היעד שלכם ובאמצעות מחקר מילות מפתח מקיף המודעה שלכם תהיה מדורגת גבוה ותיחשף בפני קהל היעד הנכון. גוגל מחזיקה במאגר מידע רחב על המשתמשים שלה וכך למעשה אנחנו יכולים לטרגט את הקהל שלנו לפי אזור, גיל, מגדר, מצב משפחתי, תחביבים, תחומי עניין ועוד. 
  5. התאמה לכל תקציב: אחד היתרונות הייחודיים של קידום ממומן היא היכולת לשלוט ולהתאים את התקציב באופן אישי לכל אחד. אתם בוחרים מה התקציב שאתם מוכנים להשקיע בקמפיין ותוכלו בכל זמן להגדיר אותו לפי תקציב יומי, לקבוע את הסכום המקסימלי שאתם מוכנים לשלם ועוד. תוכלו לשלוט בתקציב, להתאים אותו לצרכים שלכם וליהנות מהתוצאות הטובות ביותר. 
  6. שיווק מחדש: סביר להניח שכבר נתקלתם בתופעה בה גלשתם באתר מסוים, התעניינתם אך לא רכשתם דבר ומאותו רגע התחלתם להיחשף כל הזמן לפרסומות של אותו עסק/חברה. זה מה שמכונה “שיווק מחדש” או רימרקטיניג והוא אחד היתרונות הגדולים בקידום ממומן. איך זה עובד? גולשים שמבקרים באתר שלכם מקבלים קובץ שמכונה עוגייה (אפשר להגדיר זאת בקוד באתר) ומהרגע שהם עוזבים את האתר תוכלו למקד את הקידום שלכם בקהל שכבר התעניין בשירות שלכם ולהציג להם מודעות ברחבי הרשת. 
 

 למה חשוב לעשות קידום ממומן עם אנשי מקצוע? 

חשוב לנו לציין שבשביל שתוכלו  ליהנות מכל היתרונות הללו ומהתוצאות הטובות ביותר, רצוי להיעזר בחברה מקצועית שתוכל לתפור לכם קמפיין פרסומי בגוגל בדיוק בהתאם לתקציב, למטרות שלכם ותדע כיצד לפלח את קהל היעד שלכם באופן המושלם ביותר. למרות שמערכת של אדוורדס זמינה ונגישה לכולם, מאחורי הקמפיינים המוצלחים ביותר עומדת אסטרטגיית פרסום בגוגל עם הליכי מדידה וניתוח ביצועים ועוד פרטים רבים שאתם לא בטוח בקיאים בהם. איש מקצוע יוכל לעשות עבורכם מחקר מילות מפתח מקיף, ינסח עבורכם מודעות חדשות שיניעו את הגולשים לפעולה ויעקבו בכל רגע נתון אחר התוצאות. 

כשזה מגיע לקידום ממומן, חשוב לא להתפשר על אנשי המקצוע! אנו בירדן דיגיטל נדאג להתחיל עם מחקר מקיף לעסק ולמתחרים שלכם. אנו נאתר את נקודות החוזקה שלכם ועם הידע והמומחיות שלנו

גרישה פיינברג

גרישה פיינברג

המאמר נכתב על ידי גרישה פיינברג
בעל ניסיון רב בקידום אתרים ושיווק בדיגיטל

בלוג

איך מוציאים קבלות מתחת לגיל 18?

נדמה שעוד משחר הימים, מבוגרים מוצאים את עצמם אחת לכמה זמן נאנחים ואומרים ומסננים ״הנוער של היום הוא לא מה שהיה פעם״. כנראה שאמרו את

בלוג

איך למצוא דילים זולים לאירופה

לא מעט אנשים מעוניינים לטוס לאירופה, אך בד בבד, מחפשים יעד זול לאירופה ובאופן כללי, מחפשים את הדרך הטובה ביותר להנות ממה שאירופה מציעה לכם,

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו

חייג עכשיו