בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ב-2020

אחת הבשורות הגדולות של הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש לבעלי העסקים היא היכולת להפוך לסוכנות פרסום עצמאית ולטפל באופן עצמאי בפרסום העסק. כל אחד יכול לפתוח חשבון מפרסם, לבנות בעצמו את המודעות, להגדיר את קהל היעד, להגדיר תקציב ולצאת לדרך ללא סיוע של אף גורם מקצועי. אלא שזהו בדיוק גם עקב האכילס של השיטה. שיווק בדיגיטל הוא תחום מקצועי שמחייב עמידה בעקרונות מקצועיים ברורים וללא בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, אתם עשויים למצוא את עצמכם מחסלים את כל התקציב שעומד לרשותכם, מבלי שהשתנה משהו בעסק.

מהי אסטרטגיית שיווק בדיגיטל?

פעילות שיווק היא אינה פעילות שעומדת באוויר, אלא פעילות שיש לה יעדים ברורים. יעדים אלה יכולים להשתנות עם הזמן ובהתאם לשינויים החלים בעסק ובשוק המטרה. על פי היעדים שאותם רוצים להשיג יש גם לבנות תכנית שמפרטת את המסרים השיווקיים, את המהלכים האסטרטגיים שבהם ננקוט, את הטקטיקות השיווקיות שבהן נשתמש וכמובן את הערוצים שבהם נפרסם ונשווק את עצמנו. בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל הוא תהליך שבמסגרתו מוגדרים כל הפרמטרים הנדרשים על מנת להבין מה עלינו לעשות, צעד אחרי צעד ולאורך זמן, עם פעילות השיווק שלנו.

http://www.youtube.com/watch?v=JslqHbqOBaw

איך בונים אסטרטגיה שיווקית?

אסטרטגיית שיווק היא תוצר מקצועי שמצריך חשיבה ויכולות מקצועיות הן בתחום השיווק והן בתחום הדיגיטל. בתהליך בניית האסטרטגיה, נעשית חשיבה על מאפייני העסק, הערכים המרכזיים שלו, פרופיל קהל היעד ופרופיל הפרסונה השיווקית האולטימטיבית של העסק, ערוצי השיווק והפרסום שיאפשרו הגעה מקסימלית לאותו קהל יעד, המאפיינים הגרפיים והטקסטואליים של מודעות הפרסום והשיווק במטרה לשבות את ליבו של קהל היעד וכמובן האופן בו יחולק התקציב לטובת כל זה. תהליך כזה לא יכול להתבצע על פי רשימת מכולת והוא מצריך חשיבה מקצועית וניסיון מקצועי בתחומים הרלוונטיים (שיווק ודיגיטל). לצורך בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, פנו לגורם מקצועי המתמחה בתחום זה ובהמשך הדרך גם יוכל לספק לכם ליווי והוצאה לפועל של האסטרטגיה השיווקית שנבנתה.

פרופיל קישורים מגביר תנועה לאתר

אסטרטגיה שיווקית – האם זה הכרחי?

ובכן, התשובה היא שאם אתם רוצים למקסם את ההשקעה שלכם בשיווק ופרסום, ובמקרים רבים גם אם אתם רוצים בכלל לראות תוצאות, אז כן, זה הכרחי. זאת לא בעיה לפתוח חשבון פרסום בפייסבוק ובגוגל ולהתחיל לפרסם כבר בעוד חצי שעה מעכשיו, אבל זה לא מה שיביא לכם את התוצאות העסקיות הנדרשות. אם זה היה כל כך קל וזה היה עובד נהדר, הרי שכל העסקים היו פורחים ובא לציון גואל, אלא שבפועל שיווק נותר אתגר מקצועי שמחייב בידול מהמתחרים, שמחייב חשיבה יצירתית ומסודרת על פי עקרונות מקצועיים, או במילים אחרות מחייב בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זה עולה כסף, אבל התמורה שווה כל שקל, לבטח ביחס למה שתרוויחו, אם בכלל, בהתנהלות עצמאית לא מקצועית ולא מסודרת ללא אסטרטגיה שיווקית.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו Scroll Up