חברת מדיה #1 בפרסום ושיווק בדיגיטל

מחפשים חברת מדיה? רוצים שהעסק שלכם ימונף וייחשף ליותר אנשים דרך פלטפורמות הדיגיטל השונות? קבוצת ירדן היא בין חברות המדיה המובילות בישראל עם שנים של ניסיון בבניה וקידום אתרים, פיתוח תוכנות, עיצוב חווית משתמש, בניית פרויקטים פרסומיים בגוגל וברשתות החברתיות. נשמח לסייע וללוות אתכם שלב אחר שלב, לאפיין את הצרכים שלכם, לבצע סקר מתחרים ולבנות עבורכם אסטרטגיית שיווק ופרסום שתמנף את העסק שלכם ותגדיל לכם את ההכנסות. נוכחות בדיגיטל היא המפתח שיסייע לכם להגיע ליותר אנשים, לחשוף את המוצרים והשירותים שלכם בהפצה רחבה, להגדיל את העסק שלכם וכמובן את ההכנסות. עסק שלא משקיע היום בפרסום ושיווק בדיגיטל, פותח דלתות למתחרים וצפוי להישאר מאחור

נכסים דיגיטלים

מדוע חברת מדיה היא MUST בעידן שלנו?

יש לכך כמה סיבות עיקריות:

  1. רוב האנשים נמצאים אונליין רוב האנשים מבלים את זמנם אונליין. יש אינספור פעולות ותהליכים שאנחנו מבצעים דרך רשת האינטרנט בין אם זה במיילים, ברשתות החברתיות או דרך חיפוש פשוט בגוגל. כמעט כל דבר שאנחנו צריכים, אנחנו מחפשים דרך רשת האינטרנט בין אם זה מוצר או שירות חדש או אפילו מידע יבש. הגלישה באינטרנט מלווה אותנו לאורך כל שעות היום, הן כשאנחנו נמצאים בעבודה והן בשעות הפנאי שלנו
  2. הפרסום הפך ממוקד יותר אם בעבר, בעלי עסקים היו מפרסמים ומשווקים את העסק שלהם בטלויזיה, בעיתונות, בשלטי חוצות וברדיו מה שנחשב לפרסום שהוא מאוד לא ממוקד אלא יותר פונה לכולם, באמצעות המדיה הדיגיטלית אנו יכולים למקד את הפרסום שלנו ולהעביר מסרים לקהלי יעד ספציפי. היום, דרך האלגוריתמים הקיימים, אנו יכולים למקד את הפרסום שלנו ולהגיע לקהל יעד סופר ממוקד
  3. דרך מעולה להגדיל חשיפה, להציג שירותים ומוצרים חדשים בעזרת פלטפורמות דיגיטליות חכמות, אנו יכולים בעצם להגדיל בצורה משמעותית את החשיפה של העסק שלנו. מספיק שיש לנו עמוד עסקי בפייסבוק ואנחנו מפיצים אותו בכל מקום ובהדרגה, כבר המון אנשים נחפשים לעסק שלנו. כמובן, ככל שהעסק שלנו יפעל ביותר פלטפורמות התואמות את קהל היעד שלנו, ככה הסיכוי שלנו להיחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים עולה
  4. לשמור על קשר ברגע שאנחנו מגדילים את הנוכחות העסקית שלנו אונליין, אנחנו שומרים על קשר רציף וישיר עם הלקוחות שלנו. זו הזדמנות מאוד טובה לענות ללקוחות שלנו על שאלות, להבין אם הם היו מרוצים מהשירות, לבצע סקרי שוק ולהבין את רמת שביעות הרצון שלהם וכך בעצם לבצע שינויים ושיפורים בהתאמה.
  5. נתונים מדויקים חודש בחודשוברשת האינטרנט הכל מדיד. בשונה מפרסומת ברדיו למשל, דרכה אין אנו יודעים כמה אנשים נחשפו לפרסומת שלנו בזמן אמת ועל כמה אנשים היא באמת פעלה, כלומר כמה מהם אכן יצרו איתנו קשר, בפרסום דיגיטלי זה אחרת לגמרי. יש המון כלים שיכולים לסייע לנו להבין כמה אנשים נחשפו למודעה או לאתר שלנו, כמה אנשים הונעו לפעולה, מה מצב המכירות הנוכחי שלנו אחרי הפרסום ולהשוות אותו למצב שאחרי

מסיבות אלה ועוד סיבות רבות אחרות, היום כל בעל עסק משקיע בפעילות שלו אונליין והרגע שהתקציב הופך גמיש יות, זה בהחלט הזמן להיעזר בשירותיה של חברת מדיה מקצועית.

חברת מדיה מה התפקיד שלה?

לחברת מדיה יש כמה תפקידים חשוביים וקריטים בתהליך

  1. לזהות באיזה מצב נמצא העסק מבחינת נוכחות בדיגיטל יש עסקים שמתחילים את תהליך השיווק והפרסום בדיגיטל ממש מאפס. מה זה אומר? זה אומר שאין להם אתר אינטרנט או שיש להם אתר מאוד מאוד ישן, זה אומר שאין להם עמוד עסקי בפייסבוק, שהם לא ממש בקיאים בנושא של פרסום קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות, שאין להם ממש רשימת תפוצה במיילים או שהם פעילים בחלק מהמקומות שחלקם אפילו לא תמיד רלוונטיים לתחום שבו העסק פועל. התפקיד החשוב ביותר של חברת מדיה מקצועית שממנו בעצם כל התהליך מתחיל הוא לעשות סדר בבלאגן
  2. סקר שוק ברגע שהבנו איפה החברה או העסק פועלים ואיפה לא, זה הזמן להכיר את התחום שבו העסק פועל. מי הוא קהל היעד או מיהם קהלי היעד, איפה נמצאים הגולשים, מה העסק מציע ומוכר, מיהם המתחרים של העסק ואיך הם מפרסמים את המידע לגולשים
  3. בניית תקציב בשלב הבא עלינו להבין מה התקציב שיש ברשותנו כדי לבנות אסטרטגיית שיווק וקידום לעסק. חשוב מראש לאתר חברת מדיה הפועלת בתקציבים שלנו, שכן יש חברות מדיה הפועלות עם עסקים קטנים בלבד, יש חברות מדיה שפועלות עם עסקים גדולים בלבד ויש כאלה שלא מבצעות סינון. ניתן להתחיל לשווק את העסק שלנו מתקציב ממוצע של 1,000 שקלים בחודש, כאשר המטרה היא להגדיל את התקציב הזה ולהיות נוכחים בכמה שיותר פלטפורמות דיגיטליות הרלוונטיות לעסק שלנו
  4. בניית אסטרטגיית שיווק ופרסום זה הזמן לדבר על התאכלס. מה אנחנו עושים כדי למנף את העסק שלנו? האם אנחנו צריכים להקים קמפיין בפייסבוק, האם לבנות אתר ממש מאפס ולהשקיע באסטרטגיית קידום אורגני לכמה חודשים כדי לדחוף את האתר לעמודים הראשונים? באסטרגיה הזו יהיה כתוב כל מה שאנחנו הולכים לעשות עבור העסק שלנו בתקופה הקרובה באמצעים הדיגיטליים הנמצאים לרשותנו.
  5. בדיקת אמצע הדרך אחת לכמה חודשים על חברת המדיה לראות לאן השיווק הוביל אותנו, מה מתבצע בצורה טובה ושווה לשמר לעומת מה צריך לשנות.  

 

דוגמאות לשיווק ופרסום במדיה

  • קידום אורגני  SEO – תוצאות הקידום האורגניות שמופיעות בגוגל. מגוון של פעולות המסייעות לקדם את האתר באופן אורגני וטבעי לטובת החיפושים של הגולשים
  • קידום ממומן PPC – תוצאות קידום ממומנות. סוג של קמפיין פרסומי בהתאם למילות המפתח והביטויים שקהלי היעד שלנו מחפשים במנוע החיפוש
  • פייסבוקשילוב בין קידום אורגני הכולל תפעול של הדף לבין קמפיינים ממומנים בגוגל
  • אינסטגרם העלאת תמונות, סרטונים, פוסטים בפרופיל העסקי של האינסטגרם. במידת האפשר מבחינה תקציבית ניתן להקים קמפיין פרסומי באינסטגרם, ממוקד קהל יעד
  • יוטיובהקמת ערוץ ביוטיוב והעלאת סרטונים איכותיים
  • רימרקטינג מחזור לקוחות קיימים שביקרו באתר שלנו ולא הונעו לפעולה
  • תוכן ניתן לשווק את העסק שלנו באמצעות תוכן בכל הפלטפורמות הקיימות בשילוב אתרי מאמרים, אתרי חדשות, אתרי תוכן ובלוגים

לסיכום, אין ספק כי נוכחות דיגיטלית חזקה היא המפתח להצלחה של כל עסק, חברה או ארגון. זה הזמן לנצל את הפוטנציאל האדיר שקיים במדיות הדיגיטליות השונות ולמקסם אותו לטובתכם

 

רוצים לשמוע עוד על איך אנחנו יכולים להפוך את העסק שלכם לבעל נוכחות גבוהה ברשת האינטרנט? עדיין אין לכם אתר? העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לא מביא תנועה? בדיוק בשביל זה המומחים של קבוצת ירדן נמצאים כאן בשבילכם. הצוות שלנו מורכב מבוני אתרים, מפתחי תוכנה, אנשי תוכן, מקדמי SEO, בוני קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות וביחד, אנחנו כאן כדי לבנות עבור העסק שלכם אסטרטגיית פרסום ושיווק שפשוט אי אפשר יהיה לעמוד בפניה

מיתוג, שיווק ופרסום בדיגיטל זה קבוצת ירדן. אז למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע ולענות לכם על כל שאלה בדרך.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו Scroll Up