איך מבצעים כתיבת תוכן seo שמביאה לידים? מוכח 100%

ישראלים רבים שבבעלותם אתר אינטרנט תדמיתי, בלוג מקצועי או חנות דיגיטלית שואלים את עצמם בעיקר בתחילת הדרך מה הקשר בין כתיבת תוכן שיווקי לקידום אורגני. אז לפני שנעמיק ונסביר את הקשר בין השניים בחרנו להגדיר כל אחד מהם באופן פרטני וספציפי.

כתיבת תוכן

קידום אורגני או seo – מה זה אומר?

הכוונה בקידום אורגני הוא במה שנקרא אופטימיזציה למנועי החיפוש שבראשם עומד מנוע החיפוש גוגל. למעשה, מדובר בקשת רחבה של פעולות אותן אנו מבצעים באתר שלנו על בסיס שוטף וקבוע כדי שהאתר יקודם למקומות טובים עם עדיפות לעמוד הראשון בגוגל. הרעיון הוא לבצע התאמה לדרישות של גוגל שרואה בגולשים את הדבר החשוב ביותר. כלומר, עלינו לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שהאתר שלנו יהיה אתר נגיש, מקצועי, איכותי ואינטואטיבי עבור הגולש וכך הוא יופיעו בתוצאות החיפוש האורגניות. יש גם תוצאות ממומנות אבל זה כבר נושא למדריך אחר לגמרי. הנה כמה דוגמאות לפעולות שנהוג לבצע כדי שהאתר שלנו יקודם בתוצאות החיפוש האורגניות.

  • טעינה מהירה של הדפים
  • כיווץ תמונות
  • היררכיה נכונה
  • הטמעת קישורים פנימיים וחיצוניים שיובילו לעמודים פנימיים באתר שלנו
  • פעילות ברשתות החברתיות
  • תוכן
חברה לשיווק דיגיטלי

כעת נתמקד בחלק השני והוא תוכן לקידום אורגני או כתיבת תוכן seo
למעשה, מדובר בתכנים הנמצאים בתוך האתר שלנו וזה כולל תוכן לעמוד אודות, תוכן לעמוד הבית, קטגוריות בתוך האתר וכמובן תכנים בתוך הבלוג בנושאים שונים. לכתיבת תוכן seo יש כמה מטרות חשובות:

  1. לקדם את האתר שלנו באסטרטגיית קידום אורגני
  2. להעניק לגולש ערך מוסף בזמן הקריאה
  3. להניע את הגולש לפעולה
  4. לספק לגולש מידע רלוונטי בהתאם לתחום שהאתר שלנו עוסק

וכעת מה הקשר בין כתיבת תוכן seo לקידום אורגני?

למעשה, שניים מהקריטריונים הכי חשובים בתהליך קידום אורגני קשורים לתוכן עצמו. האחד הוא שככל שיש לנו באתר יותר תכנים איכותיים, מעניינים, מגוונים ומרתקים שמעניקים לגולש ערך מוסף, גוגל מעריך את זה ולכן זה תורם לקידום של האתר. השני הוא בהיבט של קישורים חיצוניים. כלומר, ככל שיש יותר קישורים חיצוניים שמובילים לאתר שלנו מאתרים סמכותיים וחזקים, ככה האתר שלנו שווה יותר בעיני גוגל והוא מקודם בצורה טובה יותר. מכיון והקישורים יוצאים מתוך טקסטים ותכנים, הנה לכם הקשר הישיר בין השניים.
ראו גם: קידום חנות אינטרנט עם קישורים חיצוניים

 

מה היתרונות של כתיבת תוכן seo?

מכיון והבנו שיש קשר ישיר בין קידום אורגני לכתיבת תוכן, היתרון המרכזי שאנו מרוויחים ברגע שאנחנו משקיעים בתוכן בין אם כזה המפורסם בתוך הבלוג של האתר שלנו ובין אם בתוכן המופיע באתרים חיצוניים, האתר שלנו מקודם בגוגל ואז קהלי היעד שלנו מגיעים אליו. הסיבה לכך היא משום שרוב הגולשים, כלומר למעלה מ-90% יחפשו ויקליקו דווקא על תוצאות החיפוש האורגניות. ברגע שנשקיע גם בתוכן איכתי בתוך האתר שלנו, הסיכוי שהגולשים יישארו באתר עולה פלאים.

כתיבת תוכן seo – ממה להיזהר?

כשאתם פונים לחברה המתמחה בכתיבת תוכן או פרילנסר לכתיבת תוכן לקידום אורגני, אתם חייבים להיות 100% בטוחים שהתוכן שנכנס לאתר שלכם או התוכן שמוביל לאתר שלכם דרך קישורים חיצוניים הוא מקורי. גוגל מעניש אתרים שמופיע בהם תוכן משוכפל ולאלגוריתם של גוגל יש דרכים לדעת האם התוכן שמופיע באתר שלכם מקורי או משוכפל. היום יש כלים חלקם חינמיים וחלקם בתשלום שמסייעים לבדוק האם מדובר בתוכן מקורי או לא.

כתיבה שיווקית

כתיבת תוכן seo – כמה זה עולה?

המחירים של כתיבת תוכן seo משתנים בהתאם לסוג התוכן ובעיקר האורך שלו. כלומר, בתוכן המיועד לקידום אורגני נטו, זאת בשונה מתוכן שיווקי למשל, נהוג לתמחר את הטקסט לפי מילה. המחירים לטקסט שמטרתו לקדם את האתר נעים בין 12 אג‘ ל-25 אג’ למילה. כלומר מחיר לעמוד תוכן באורך של 500 מילים ינוע 60-125 שקלים. ככל שהטקסט ארוך יותר, המחירים עולים בהתאמה.
ראו גם: איך להתקדם בגוגל?

5 טיפים חשובים ל – כתיבת תוכן seo

  1. מחקר מילות מפתח – לפני שאתם מתחילים לכתוב בעצמכם תכנים לאתר שלכם או לפני שאתם מזמינים תכנים לאתר שלכם, חובה לעשות מחקר מילות מפתח. מחקר זה למעשה יסייע לכם להיות יותר ממוקדים ולהבין באיזה מילות מפתח, ביטויי מפתח וביטויי זנב ארוכים עליכם להתמקד בתכנים שאתם מפרסמים.
  2. בנו אסטרטגיית תוכן – הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות הוא לפרסם סתם תכנים באתר שלכם בלי לחשוב. אחד הדברים הכי חשובים ב כתיבת תוכן seo הוא לבנות אסטרטגיית תוכן לאתר לטווח הארוך. מה זה אומר? זה אומר שאתם מראש קובעים את הנושאים שיופיעו בבלוג של האתר ובאתרים חיצוניים ובתוך הנושאים האלה אתם משלבים את התוכן לפי כל מיני דגשים חיוניים.
  3. דגשים בכתיבה – הכתיבה צריכה להתבצע בגובה העיניים. כלומר, אלא אם כן לא מדובר בתוכן למטרות טכניות או בנישה ספציפית כמו חלל או שלבי ניתוח בחדר ניתוח, אתם רוצים לכתוב תוכן שכולם מבינים אותו וכולם מסוגלים לקרוא אותו. אם יש ביטוי מסוים שהוא לא מובן לכולם, שווה להתעקב עליו ולהסביר אותו בשפה פשוטה. בנוסף, מומלץ לשלב את מילות המפתח שאתם רוצים לשלב בתוך הטקסטים בין אם זה בכותרות ובין אם בגוף המאמר. הימנעו מלשלב את אותה מילה פעם אחר פעם, אלא פזרו את הביטויים לאורך כל הטקסט.
  4. השקיעו במדריכים מקצועיים – גוגל אוהב תוכן ארוך שמעניק לגולש ערך מוסף. ככל שהתוכן ארוך יותר, סביר להניח שהוא מכיל יותר שלבים, יותר רעיונות ונותן לגולש יותר מידע מפורט שיעזור לו.
  5. שלבו גם תוכן שיווקי – המטרה שלנו היא בסופו של דבר לא רק לקדם את האתר בקידום אורגני, אלא גם ליצור תנועה ולייצר מצב שאנחנו מניעים את הגולשים שלנו לפעולה. בסוף התוכן במידה וזה רלוונטי, שלבו משפט או שניים שיעודד את הגולש ליצור אתכם קשר. זה יכול להיות דרך הנחה או מחיר אטרקטיבי, דרך מידע נוסף שאתם מציעים רק לנרשמים וכדומה.
 

לסיכום, קיים קשר ישיר בין כתיבת תוכן ל- seo ולכן אם יש לכם אתר, חנות אינטרנטית או כל פרויקט אחר שאתם רוצים לקדם קידום אורגני, אין ספק כי אחת ההשקעות הכי חשובות שאתם חייבים לעשות הוא תוכן ותוכן איכותי. לא סתם מכנים את התוכן ”המלך“. תוכן איכותי משפיע על הגולשים, משפיע על מיקומי האתר ולכן זו השקעה טובה ויעילה לטווח הארוך.

רוצים להכניס תוכן איכותי שיעיף את האתר שלכם קדימה? חברת BESTLINKS מעניקה לקהל לקוחותיה שירות בניית קישורים שפשוט עובד. ברשותנו רשת אתרים הבנויים על דומיינים חזקים ואיכותיים עם מליוני כניסות חודשיות ומגוות כתובות שיעיפו את האתר שלכם במנוע החיפוש. נישמח להתאים עבורכם חבילה אישית וספציפית לבניית קישורים וכתיבת תוכן וכך ליצור חשיפה גבוהה ולקדם את ביטויי המפתח הקשורים לתחום שבו האתר שלכם עוסק. לפרטים נוספים אודות כתיבת תוכן seo צרו איתנו קשר ונשמח לעזור בכל שאלה או בקשה.

Call Now Buttonהתקשרו עכשיו Scroll Up