קידום אתרים

מחפשים חברת קידום אתרים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. אנו מתמחים בבניית וקידום אתרים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כמעט בכל תקציב. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיית קידום מותאמת אישית על פי התחום שבו העסק פועל ועל פי המטרות השיווקיות שלכם. כל שנותר לכם לעשות הוא פשוט ליצור איתנו קשר ואנו נשמח לחזור אליכם במהרה.

 

קידום אתרים – למה אני צריך את זה בכלל?

אם אתם שואלים את עצמכם את השאלה הזו, כנראה שעדיין אין לכם אתר אינטרנט עבור העסק שלכם. אם אין לכם אתר אינטרנט עבור העסק שלכם, אתם ממש אבל ממש צריכים להבין את התחום הזה קצת יותר לעומק. היום, אחוז גבוה מהלקוחות שלכם נמצאים אונליין וזה ממש לא משנה אם אתם מוכרים כובעים לעונת הקיץ, יש לכם משרד יחסי ציבור או אתם מספקים שירותי פריצה ומנעולנות.

 

בעל עסק שמשקיע בתהליך של בניית אתר אינטרנט מייצר לעצמו חשיפה אדירה של גולשים וגולשים ניתן להפוך יחסית בקלות ללקוחות משלמים. בנוסף, בעל עסק שמשקיע בבניית אתר אינטרנט מבין את הפוטנציאל האדיר שיש היום בפרסום דיגיטלי, שכן ברגע שיש לנו אתר אינטרנט מקצועי, ממוקד, מעוצב, נוח לגולש ובעל ערך מוסף, מגוון אפשרויות הקידום והפרסום הנפתחות בפניו הוא די עצום.

 

ומה עם יש לי אתר אינטרנט אבל הוא לא מביא לי לקוחות?

יכולות להיות לכך כמה סיבות:

  1. האתר לא עומד בקריטריונים של אופטימיזציה שמציגה גוגל – מנוע החיפוש גוגל שנחשב היום לשרת החיפוש המוביל בעולם עם מליארדי חיפושים ביום, מעוניין להציג לגולש המחפש מידע מסוים את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. למעשה, רק אתרים שעומדים בכל אותם קריטריונים רבים ביניהם תוכן איכותי, קישורים חיצוניים המובילים לאתר שלנו בתור המלצות, טעינה מהירה, התאמה של האתר למובייל וכדומה זוכים לתהליך קידום בגוגל. לכן, אם אתם לא מופיעים בעמודים הראשונים של גוגל בתוצאות החיפוש הרלוונטיות לתחום שבו העסק שלכם עוסק, אתם צפויים להידחק אחורה. במצב כזה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעשות מחקר שוק קצר, לבחור חברת קידום אתרים, אולי קצת לחקור את התחום הזה של קידום אורגני ומשם להתחיל תהליך של אופטימיזציה עבור האתר שלכם. החברה שתבחרו תבצע מגוון של שינויים ותהליכים עבור האתר שלכם כדי לדחוף אותו כמה שיותר קדימה.
  2. האתר לא ממוקד מספיק – אחד הדברים הכי חשובים בתוך אתר אינטרנט הוא התוכן והסדר שלו. יכול להיות שהאתר שלכם בנוי על מערכת שהיא מאוד מיושנת, יכול להיות שאין בו תוכן המעניק לגולש ערך מוסף ולכן אחוזי הנטישה שלו גבוהים ויכול להיות שהוא פשוט לא נוח לגלישה. גם כאן נכנסת לתמונה חברת קידום אתרים שתוכל להבין איפה בדיוק הבעיה נמצאת ולאט לאט להביא את האתר שלכם למקומות טובים יותר.
  3. אתם לא מפרסמים את האתר שלכם במקומות הנכונים – פרט לעובדה שהאתר מפרסם את עצמו, זאת במידה ואנחנו משקיעים בקידום אורגני איכותי ומקצועי לאורך זמן, יש עוד כל מיני דרכים שבאמצעותן אנו יכולים לפרסם ולשווק את האתר שלנו. זה יכול להיות דרך הרשתות החברתיות, דרך אנשים שאנחנו מכירים ואנחנו משתפים איתם את האתר שלנו, דרך תפוצת מיילים ועוד…

 

איך אני בוחר חברת קידום אתרים

יש כמה קריטריונים שחייבים ללוות אתכם בתהליך הבחירה של חברת קידום אתרים:

הקריטריון הראשון ואולי החשוב ביותר הוא הרושם שאתם מקבלים מהמקדם עצמו או ממומחה הדיגיטל שמשוחח אתכם בפגישת האפיון של האתר שלכם. מדובר למעשה במישהו שהידע והניסיון שלו הולכים להשפיע מצד אחד במיקומים של האתר שלכם במנוע החיפוש וכתוצר ישיר מזה, גם על ההכנסות שלכם.

 

מצד שני, חשוב שתהיה כימיה טובה ותרגישו שיש לכם על מי לסמוך, שאתם יכולים לשאול את כל השאלות הכי כלליות והכי מקצועיות באותה נשימה ותמיד יהיה מי שיענה ויקשיב לכם. לאחר שמצאתם אדם שאתם יכולים לסמוך עליו גם בהיבט האישי וגם בהיבט מקצועי הקריטריון השני שהכי חשוב לכם לבדוק נקרא אסטרטגיית קידום. חברת קידום שפועלת ללא אסטרטגיית קידום, לא מביאה את האתר לתוצאות הרצויות בטווח הארוך.

 

מה זה אומר אסטרטגיית קידום? זה אומר שאתם שואפים שיבדקו איפה האתר שלכם נמצא היום, מה לא בסדר בו או מה לא עובד בתהליך הקידום עד עכשיו ומה צריך לעשות כדי לשפר את הפעילות שלו בדיגיטל.

 

כאן בדיוק נכנס ההבדל הדק והמהותי בין חברת קידום לבין חברת דיגיטל שלא רק מבצעת עבודת קידום פשוטה, אלא ממש בונה אסטרטגיית קידום, אחראי לביצוע פעולות אופטימיזציה לאתר שלכם בין אם זה לדאוג שהדפים יטענו מהר יותר, בין אם זה לוודא שהאתר מלא בתכנים איכותיים, לוודא שהמערכת עליה האתר יושב בכלל מתאימה לרזולוציות מסך נוספות פרט למחשב ועוד מגוון רחב של פעולות. חברה שלא עושה את זה, או שאין לה את הידע והניסיון הדרוש או שהיא פשוט לא אמינה אל מול הלקוח שלה שחייב להבין את הדברים האלה עוד לפני הקידום. לכן, בנוסף לניסיון, מקצועיות, ידע, חשוב גם נושא האמון והשקיפות אל מול הלקוח.

 

דבר נוסף שהוא ממש קריטי בתהליך של בחירת חברת קידום עבור האתר שלכם הוא נושא הזמינות. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא לבחור חברת קידום אתרים ואז בסוף למצוא את עצמכם רודפים אחרי איש קשר. כדאי לבדוק מיהו המקדם שמייצג את האתר שלכם ואחראי על הקידום, בעיקר בחברות קידום גדולות, מה אתם מקבלים בתמורה לתשלום, כל כמה זמן אתם משוחחים אחד עם השני ואיך אתם יכולים להיות איתו בקשר.

 

חברת קידום אתרים לפי תקציב

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא נושא התקציב. בעוד יש חברות קידום שגובות 1,000 שקלים בחודש וכך גם התמורה של השירות שתקבלו, יש חברות שלא לוקחות לקוחות חדשים בעלות של פחות מ-10,000 שקלים לקידום.

 

הכל תלוי ברמת המקצועיות והנסיון של החברה, עם איזה גודל של עסקים החברה פועלת, מה פעולות שהחברה עושה למטרת הקידום וכדומה.

 

לכן, חשוב מראש להגדיר תקציב בו אתם יכולים לעמוד מצד אחד, ומצד שני סכום שימנף את האתר שלכם למקום שהייתם רוצים שהוא יגיע אליו. המחיר אותו אתם צפויים לשלם על קידום אתרים אורגני SEO נע בין 2,000-5,000 שקלים בחודש כולל אופטימיזציה לאתר, מחקר מילות מפתח, תוכן וקישורים חיצוניים. במידה ואתם רוצים לקבל גם שירותים נוספים מחברת הקידום בתחום הדיגיטל כמו קידום ממומן בגוגל, קידום, שיווק ופרסום ברשתות החברתיות השונות יהיה עליכם להוסיף כמה אלפי שקלים בחודש.

 

לפרטים נוספים אודות קידום אתרים, צרו איתנו קשר. קבוצת ירדן היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל. המומחים שלנו ישמחו לבנות עבורכם אסטרטגיית קידום אחרת לגמרי ממה שיצא לכם להכיר, כזו שתשרת את האתר שלכם לטווח הרחוק ותביא אתכם לתוצאות הקידום הטובות ביותר.